simple and happiness.
Useless - Terror Jr、Kid Froopy

《Useless》

歌手:Terror Jr / Kid Froopy

所属专辑:Useless


《Useless》歌词:

Rosemary in my throat from the chicken last night

喉咙里还弥留着昨晚鸡肉中的迷迭香味

We ate it then we smoked

我们用餐完毕 抽了些许烟

It was in the oven, it was roastin'

它在烤箱里 炙烤着

You always wanna fuck, but you never let me host it

你总是想控制一切 却从不让我沾边

I ran out of my patience

我的耐心已经耗尽

I might become a patient

我快成了一个病人

I'm a race car without no lane

我像是无法上跑道的赛车

I'm a rain cloud without no rain

我像是从不会下雨的乌云


I'm useless, oh-oh-oh

我一无是处

I'm useless

百无一用

But you can use it, oh

但你可以利用这点

Go, baby, do it

来吧宝贝 你做得到的

I'm useless, oh-oh-oh

我一无是处

I'm useless

百无一用

But you can use it, oh

但你可以利用这点

Go, baby, do it

来吧宝贝 你做得到的


Lisa off the grapes

诱人的甜葡萄(可能形容自己 对应上一单Holding Your Tongue专封)

Like Condoleezza with the cape

像是披着披肩的国务卿赖斯

Blowin' Hillary out the vape

电子烟里吹出希拉里的模样

Got a house full of snakes

满屋都是毒蛇(暗箭伤人的朋友)

Yeah, I sweep 'em with a rake

我用靶子将它们全部铲除

Ooh, I'm makin' every mistake

噢 一步错步步错

They tell me I'm on time, but I know I'm late

他们说还来得及弥补 但我知道为时已晚

Oh, I'm useless

我一无是处

The parom was made at midnight

我们在子夜攀至爱的峰顶

And I could be airin' in the pinstripes

然后我空荡荡地披着他那细条纹西服

We gotta stop runnin' from our sense, right

我们必须阻止错误意识的涌动


It's useless, oh-oh-oh

感觉自己一无是处

To feel useless

毫无意义

So I'ma use it, oh

所以我会好好利用

Yeah, I'ma do it

我得行动起来

And it's useless, oh-oh-oh

感觉自己一无是处

To feel useless, oh

毫无意义

So I'ma use it, oh

所以我会好好利用

Yeah, I'ma do it, oh-oh

我会付诸行动


Oh, but it's useless, oh-oh-oh

感觉自己一无是处

To feel useless, oh

毫无意义

I'ma use it, yeah

我会好好利用

Oh, I'ma do it, oh-oh

我得行动起来

Because it's useless, useless

因为感觉自己一无是处

To feel useless, babe

是无用之举 宝贝

So I'ma use it

所以我会好好利用

Yeah, I'ma do it, oh-oh

我会付诸行动

Oh

评论
© visiontry | Powered by LOFTER