simple and happiness.
Allt Jag Vill Ha - Josefine Ridell

Allt jag vill ha = Everything I Want

Josefine Ridell是伊朗裔瑞典的歌手,以"Allt jag vill ha" (另一英文版歌名为:Reaching For The Stars)获得瑞典国内少儿歌唱大奖赛冠军,并将代表瑞典参加11月20日在白俄罗斯明斯克举办的2010欧洲少儿歌唱大赛(Junior Eurovision Song Contest)。


《Reaching For The Stars》 MyLofter_link


《Allt Jag Vill Ha》

歌手:Josefine Ridell

所属专辑:Junior Eurovision 2010

发行时间:2010-11-20


《Allt Jag Vill Ha》歌词:

jag

har en drom

有一个梦想

inom mig

在我的心中

ochag jag vet den kan bli sann

而且知道它可以实现

jag kan

我能够

na fram

达成

har och nu

此地,此刻

det finns ingenting ivarlden

在这个世界上没有任何事物

ingenting mer vart an

没有任何事物能够超越

det jag kanner har idag

超越我此刻感受

allt jag vill ha, och inget annat

这是我热爱的一切,别无所求

ingenting kan stanna

不可阻挡

det vistartar du och jag

是你我所开启的

allt jag vill ha

我热爱的一切

oh...ho....


har

这里

ar min chans

有我的机遇

att den fanns

它存在于此

jog kan knappt tro det ar sant

难以置信这是真的

jog tar

我取得了

jar ger

我付出了

har och nu

此地,此刻

det finns ingenting ivarlden

在这个世界上没有任何事物

ingenting mer vart an

没有任何事物能够超越

det jag kanner har idag

超越我此刻感受

allt jag vill ha

这是我热爱的一切

aven om vagen ar lang

尽管路途遥远

aven om vagen ar lang

尽管路途遥远

kan inget stoppa mig

但我将势不可挡

for det star strivet i stjarnorra

因为这已铭刻在星辰之中

oh...


aven om vagen ar lang

尽管路途遥远

sa ar det allt jag vill ha

但那是我想要的一切

det finns ingenting ivarlden

在这个世界上没有任何事物

ingenting mer vart an

没有任何事物能够超越

det jag kanner har idag

超越我此刻感受

allt jag vill ha, och inget annat

这是我热爱的一切,别无所求

ingenting kan stanna

不可阻挡

det vistartar du och jag

是你我所开启的

allt jag vill ha

我热爱的一切

oh...ho....

评论
© visiontry | Powered by LOFTER